غذا برای زندگی حیاتی است، پس آن را خوب درست کنید». به نظر می‌رسد این روزها این جمله‌ی «ساموئل تروت کتی» (Samuel Truett Cathy)، بنیان‌گذار یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های آمریکا، باید اندکی تغییر کند. شاید اگر او هنوز زنده بود این جمله را این‌گونه بازگو می‌کرد: «غذا برای زندگی حیاتی است، پس از آن خوب عکس بگیرید». حال که تعداد عکس‌های هشتگ instafood در اینستاگرام از میلیون‌ها فریم هم عبور کرده است می‌توانید مطمئن باشید که عکاسی از غذا با موبایل فقط یک مد زودگذر نیست.

دنیای امروز بر محور دیده شدن و به نمایش درآوردن می‌گردد. خیلی‌ها تا از غذایشان عکس نگیرند آن را نمی‌خورند، و چه‌بهتر که این عکس را با دیگران به اشتراک هم بگذارند! در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد عکاسی معاصر از غذا با شما در میان بگذاریم. با مدرسه آموزش عکاسی با موبایل دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا بار بعدی که یک بشقاب غذای عالی جلوی‌تان بود، دقیقا بدانید که برای عکس گرفتن از آن چه‌کاری باید بکنید.
نمایش تک نفره

بیایید با حقیقت روبرو شویم؛ کمتر کسی حاضر است تنها برای عکس گرفتن از غذایی که پخته یا چیزی که قصد دارد بخورد، یک طراح صحنه یا عکاس حرفه‌ای استخدام کند یا تجهیزات نورپردازی گران‌قیمت بخرد. مگر این‌که یک سرآشپز مشهور یا صاحب یک رستوران باشد.

بیشتر احتمال دارد شما در یک رستوران شیک برای صرف کردن یک وعده شام رمانتیک نشسته باشید، یک میز صبحانه‌ی کامل برای صبح روز تعطیلی چیده باشید یا حتی فقط در راه بازگشت به منزل یک ساندویچ خریده باشید. خوشبختانه برای عکاسی در این شرایط یک دوربین کاملا مناسب همراه شماست؛ همان دوربینی که احتمالا آن را در جیب شلوار یا کیفتان نگه می‌دارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها