هر ساله در نمایشگاه MWC انواع و اقسام شرکت‌ها از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی می‌کنند و در نمایشگاه MWC 2019 هم محصولات جذاب و نوآورانه‌ی زیادی معرفی شد؛ از گوشی‌های تاشو سامسونگ و هواوی گرفته، تا پرچم‌دار ال‌جی که می‌تواند الگوی رگ‌های کف دست را تشخیص بدهد و همچنین گوشی نوکیا که از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد. اما در کنار این موارد، مانند همیشه گجت‌های عجیب‌وغریب زیادی هم معرفی شدند که در این مطلب به ۶ مورد از آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

در نمایشگاه MWC 2019 شرکت انرجایزر از این گوشی عظیم‌الجثه رونمایی کرد که دارای باتری ۱۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی که Power Max P18K Pop نام دارد، ضخیم‌ترین و سنگین‌ترین گوشی اندرویدی است که تابه‌حال دیده‌ایم. اگر از جمله افرادی هستید که همیشه از دست عمر کم باتری گوشی خود شکایت دارید، احتمالاً این گوشی می‌تواند توجه شما را جلب کند. در ضمن برای دفاع شخصی هم می‌توانید روی آن حساب کنید.

در مجموعه سریال‌ها و فیلم‌های پیشتازان فضا (Star Trek)، یک گجت به نام «دستگاه سه‌کاره» (Tricorder) برای اسکن محیط، تحلیل داده‌ها و ثبت اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا شرکت CloudMinds، چنین گجتی را با یک گوشی ترکیب کرده که با ارسال لیزر به سمت مواد مختلف، در عرض چند ثانیه می‌تواند نام ماده موردنظر را شناسایی کند. همانطور که گفتیم این یک گوشی هوشمند هم هست و این یعنی بعد از انجام فعالیت‌های علمی، می‌توانید به اینستاگرام خود سر بزنید و استراحت کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند یک اسکنر فراصوت به نام BGD21 را به این گوشی وصل کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها